måndag 22 april 2013

5+0

Ödesdagen är här och jag är fortfarande gravid :) Har ringt gyn nu på morgonen så väntar på att de ska ringa tillbaka. Sen ska jag ringa MVC också, men de har inte öppnat än. De öppnar kl 8 så det är ju snart. Men tänkte vänta tills gyn ringt tillbaka. Gyn ska ringa kl 08:50, men jag vet att de ibland ringer tidigare och då är det ju dumt om jag sitter och pratar i telefon med MVC.

Idag känner jag mig inte gravid överhuvudtaget. Brösten ömmar typ inget nu på morgonen och jag har kunnat sova riktigt bra inatt. Vaknade första gången vid 5 för att gå på toaletten. Somnade redan vid 21:30 och gick sen upp nu vid 7:20. Så därför var jag lite nervös när jag tog morgonens test, men så här såg det ut

Det ser nästan ut som att färgen inte räckte till kontrollstrecket också :) Jag bara måste åka och köpa ett digitalt idag. Så att jag kan få testa imorgon och se om det står 3+ nu. Får se om jag tar en sväng till apoteket efter att jag varit hos min syster på förmiddagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar