måndag 8 april 2013

Cykeldag 26 (ÄL+7)

Känner mig fortfarande som ett lik och har en irriterande huvudvärk nu när jag vaknade. Har i alla fall bara vaknat 2 gånger inatt. Men de gångerna har jag istället varit extremt kissnödig så har varit tvungen att gå upp på toaletten, vilket gör att jag vaknar till och inte kan somna om så snabbt.

En vecka kvar till BIM. Hoppas det går snabbt. Hade jag inte tagit ovitrelle så hade jag redan varit igång och testat med gravtest. Började redan på ÄL+4 sist jag blev gravid. Jag har ett ägglossningstest kvar jag tänkte ta framåt helgen då ska sprutan vara ur kroppen. Det var ju superpositivt på ägglossningsdagen och jag fick positivt ÄL-test sist jag var gravid så jag ska testa och se i helgen. Har ju i och för sig fått positivt inför mens också någon gång. Kanske ska testa lite tidigare istället. Jag vill ju egentligen veta att ovitrellesprutan gått ur kroppen.

Status post ägglossning
Tempen: 36,8
Tappen: Mellan, hård, stängd
Flytningar: Krämiga och lite klibbiga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar