fredag 12 april 2013

Cykeldag 30 (ÄL+11)

Sovit så där dåligt inatt igen. Vaknat ungefär varje till varannan timma och har varit tvungen att gå på toaletten alla gångerna dessutom. Är med andra ord inte särskilt pigg idag. Får väl se om jag lyckas hålla mig vaken. Ska nämligen på utbildning första halvan av dagen och sedan är det möte på eftermiddagen.

Idag tvivlar jag starkt på att jag är gravid. Känner ju inga symtom på det. Visst det molar lite i nedre delen av magen, men jag kan inte ta det som ett gravtecken. Jag har så ofta molvärk i nedre delen av magen. Vill bara veta.

Mailade gyn igår också om hur jag ska göra om mensen kommer, men fick aldrig något svar. Kanske svarar de på måndag. Mensen borde ju komma tidigast då i vilket fall.

Status post ägglossning
Tempen: 36,9
Tappen: Hög, mellan, stängd. Den var så högt upp att jag inte riktigt nådde den.
Flytningar: Torrt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar